Zmiany w sposobie obsługi interesantów Centrum Szkolenia Policji
W związku z obecną sytuacją epidemiologiczną w Polsce oraz zaleceniami rządu i służb sanitarnych dotyczących rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2 - „koronawirusa", aby skutecznie chronić zdrowie policjantów i pracowników, prosimy o wyrozumiałość dla przyjętego sposobu postępowania w tym okresie.
Szanowni Państwo
W związku z obecną sytuacją epidemiologiczną w Polsce oraz zaleceniami rządu i służb sanitarnych dotyczących rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2 - „koronawirusa", aby skutecznie chronić zdrowie policjantów i pracowników, prosimy o wyrozumiałość dla przyjętego sposobu postępowania w tym okresie.
Zmiany dotyczą przyjęć interesantów w Centrum Szkolenia Policji w Legionowie tzn.:
- załatwianie spraw, przyjmowania skarg, składanie wniosków odbywa się bez kontaktu z interesantami,
- kontakt z Centrum Szkolenia Policji w Legionowie - wyłącznie telefoniczny lub pisemny (za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub elektronicznej), numery telefonów i adresy e-mail będą dostępne w widocznym miejscu przy wejściu od strony ul. Zegrzyńskiej 121 w Legionowie.
W związku z koniecznością wprowadzenia ograniczeń w kontaktach bezpośrednich uruchomione zostały dla Państwa kanały komunikacji w Centrum Szkolenia Policji w Legionowie:
- listownie na adres:
Centrum Szkolenia Policji
ul. Zegrzyńska 121
05-119 Legionowo - telefonicznie - (+48) 47 725 57 99 lub (+48) 47 725 58 75
- faksem – na numer: +48 47 725 35 05
- za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres poczta@csp.edu.pl
- za pośrednictwem ePUAP - adres strony internetowej www.epuap.gov.pl
Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek pytania odnośnie funkcjonowania Centrum Szkolenia Policji w Legionowie w związku z wprowadzeniem stanu zagrożenia epidemiologicznego, prosimy kierować je na ww. adres maila lub pod numer telefonu (+48) 47 725 52 51.
Wszystkie podjęte działania mają charakter prewencyjny. W celu zapobiegania rozpowszechniania się wirusa zachęcamy Państwa do ograniczenia wizyt w urzędach do niezbędnego minimum, a w razie konieczności załatwiania spraw pilnych przy użycia powyższych kanałów komunikacji.